    From: "ForU" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek w sklepie - pilne...
    Date: Tue, 14 Dec 2004 01:46:47 +0100
    Sender: f...@o...pl@chello062179052122.chello.pl

    > napisać pisemko:
    > " w związku ze zdarzeniem w dniu ... w Państwa sklepie, żądam ~w
    > terminie 14 dni.... (np. zapłaty kosztów zakupu nowej kurtki) ....
    > Szczegóły zdarzenia:
    > W dniu ... przebywaliśmy ... (opis zdarzenia) "
    > Takie pisemko trzeba zanieść do sklepu i na drugim egzemplarzu wziąć
    > pieczątkę z datą i podpisem osoby która to przyjmie.
    > Może się okazać, że nikt nie będzie chciał przyjąć - wówczas proponuję
    > wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru do centrali. Ewentualnie faxem.

    Dodam od siebie, ze jezeli w ciagu 14dni (nie wiem czy roboczyc czy
    kalendarzowych) nikt nie raczy odpowiedzec na list polecony (bo ta forme
    preferuje) to bedą musieli spelnic wszystkie żądania w nim zawarte. Dla
    Ciebie lepiej zeby nikt nie odpisał.
    (podstawi prawnej nie podam, był kiedy w TV program z udzialem pracownika
    UOKiK i tam o tym mowili)

    --
    / | | | \