  • Data: 2010-06-14 11:30:59
    Temat: Re: (Wyjątkowo przewlekłe) Trzepanie kompów za zgodą rektora...
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Przecież gdyby właściciel go nadal używał, to też by stracił na wartości,
    > więc gdzie tu "wina" policji. Skoro właściciel przepłacił kupując najnowszy
    > model zamiast poczekać na ustabilizowanie ceny, to jego problem.
    >
    > Henry

    Czyli ty nie jesteś zdolny umysłowo dostrzec różnicy czy w tym czasie
    komputer był intensywnie używany czy "pokrywał się bezproduktywnie
    zwałami policyjnego kurzu" całkowicie bezużytecznie *dla właściciela*?

    IMHO W kiedyś tam w końcu ktoś dociągnie takie "dużo więcej niż
    niezbędne" przetrzymanie (czasowo i przedmiotowo) do samego Sztrasburga
    i Skarb Państwa zabuli za "profesjonalne" policje i prokuraturę w
    Polsce.

    Mam tylko nadzieje że w końcu któryś rektor i uczelnia *o ile są na
    poziomie* się "częściowo zrehabilitują" udzielając pomocy prawnej
    poszkodowanym *horrendalnie* długim przetrzymaniem komputerów w kwestii
    uzyskania *należytego* odszkodowania za *horrendalnie* nadmierną i
    zbędną uciążliwość postępowania.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Tradycja - dziedziczne szlachectwo plagiatu.