  • Data: 2010-09-21 18:29:33
    Temat: Re: Wstrzymanie prac budowlanych a przestepstwo
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i7a2v8$jur$1@news.onet.pl...
    >
    > W jakiej formie te prace wstrzymano? Jeśli ustnie, to wykonawca może się
    > tym nie przejmować. jeśli jakąś decyzją, to są środki odwoławcze.

    No wlasnie ustnie... zadnego dokumentu nie ma, zadnego protokolu
    zdarzenia...
    Po prostu nie bylo mnie na miejscu i stad to zamieszanie, bo wykonawca
    jest miejscowy i...
    co tu duzo gadac, w jakims tam stopniu zalezny od tych 'kacykow', zatem
    wolal zmilczec - zwlaszcze, ze wczesniej juz tego typu scysje bywaly z
    tymi ludzmi i miejscowi ich dobrze znaja.

    W kazdym razie od razu uznalem, ze gdyby bylo wszystko wg prawa, to
    napisano by jakis dokument, a mnie - iwestora - powiadomiono by chociaz
    telefonicznie - na zoltej taplicy na budowie jak byk stoi kontakt do mnie.

    Jak troche wydobrzeje, to pojade na miejsce i podejmiemy kolejna probe
    wykonania tej wcinki - bo wladnie ten pierwszy odcinek jest tu sporny.

    Wydaje mi sie jednak, ze to wiesniackie zachowanie jest bardziej
    spowodowane tym, ze ludzie ci nie spodziewali sie, ze ja wszystko mam na
    papierze - u nich powszechna jest praktyka robienia roznych rzeczy bez
    wymaganych zezwolen - ja taki ewenement tam jestem :-). Teraz juz
    powinno byc spokojnie, a ja jedynie chce wiedziec na czym stoje - co oni
    mi moga, a co ja moge im... w razie czego :-)