    From: "Bartek" <b...@M...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiosna - dzieciaki na rowerach... :/
    Date: Sat, 22 Apr 2006 12:56:11 +0200

    > Co mozna zrobic w takiej sytuacji?! Wezwac policje/straz miejska gdy
    > wypelzna na ulice? Czy nagrac co wyprawiaja i gdzies zaniesc?
    > Wszelkie pomysly i sugestie mile widziane.

    Watpie, ze bedziesz w stanie cos wskorac - ale sprobowac mozesz...
    Wiesz jak to potem bedzie jak sie cos stanie (oby nie!)
    Juz widze material w wiadomosciach w TV - nakrecone grzeczne dzieci
    bawiace sie w bezpieczny sposob kontra piraci drogowi - mordercy
    czyhający na biedne dzieci grzecznie se bawiace! :]
    I wypowiedzi jakichs staruszek, ze tu tak ciagle jezdza jak wariaci itp.
    itd. :]

    Moze nakrecic te dzieciaki i zglosic to w jakiejs organizacji
    odpowiedzialnej
    za kontrolowanie dozoru rodzicow nad dziecmi (nie wiem, ale chyba sa
    takowe).
    Pewnie poloza na to lache (oczywiscie w wiadomosciach w TV po jakims
    nieszczesciu
    powiedzieliby, ze nikt nic nie zglaszal i ze maja malo pieniedzy, ale
    staraja sie kontrolowac...)

    Bartek