    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Windows 98SE OEM a kwestie prawne
    Date: Sat, 26 Mar 2005 07:44:58 +0100

    polski bambo napisał(a):

    > Typowo prawnicza porada.
    > Nie martw się o chłodzenie wewnątrz obudowy, oraz o możliwość zwarcia.
    > Jeżeli coś takiego nastąpi i spalisz firmę, czy mieszkanie, oraz cały
    > budynek wraz z ludźmi, to jeżeli przeżyjesz zawsze możesz w sądzie powołać
    > się na poradę prawnika Tomasza Pyry z genialnego prawniczego forum
    > niesprawiedliwosci pl.soc.prawo. ;)

    Nie jestem prawnikiem, a wlasnie informatykiem.
    Zreszta zapewniam cie ze mozna stara plyte tak wlozyc do obudowy zeby
    nie wywolala zwarcia. A i chlodzenie bylo sprawne.

    Widzialem juz sprawnie dzialajace 2 komputery w jednej obudowie (i to
    zupelnie nowoczesny i mocno grzejajacy sie sprzet) wiec na prawde
    wrzucona druga plyta glowna nie zrobi na mnie duzego wrazenia.

    Pozatym czy licencja OEM mowi ze ten sprzet ma koniecznie byc sprawny? ;)
    Zawsze mozna sobie dociac ta stara plyte do potrzebnych rozmiarow i
    wylozyc nia na przyklad spod obudoy i boki.
    Jako efekt dodatkowy podnosi o 150% bajeranckosc wnetrza kompuera. ;)