  • 1. Data: 2003-05-21 23:24:23
    Temat: Waznosc mandatu
    Od: "Tweety23" <s...@i...pl>

    Mam pytanie, zostalem pewnego dnia ukarany mandatem za rozwieszanie ogloszen
    w niedozwolonych miejscach w 2002 roku.
    Dowiedzialem sie, ze w 2003 roku takie wykroczenie nie jest juz karane
    mandatem, ale slownym upomnieniem...
    Czy w tej sytuacji maja prawo wyegzekwowac niezaplacony mandat, czy tez
    mandat staje sie niewazny (jest jakas amnestia??)?

  • 2. Data: 2003-05-22 06:21:43
    Temat: Re: Waznosc mandatu
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy w tej sytuacji maja prawo wyegzekwowac niezaplacony mandat, czy tez
    > mandat staje sie niewazny (jest jakas amnestia??)?

    Podpisales sie na tym mandacie ? Jesli tak to plac. Jesli nie, to czekaj
    az sie sad grodzki o ciebie upomni.

  • 3. Data: 2003-05-22 12:23:38
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Slyszalem (ale nie chce wprowadzac w blad, wiec prosze o potwierdzenie) taka
    regule, ze prawo nie dziala wstecz, CHYBA ZE NA KORZYSC OSKARZONEGO.

    Pozdro
    Sasza

  • 4. Data: 2003-05-22 13:44:43
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > w niedozwolonych miejscach w 2002 roku.
    > Dowiedzialem sie, ze w 2003 roku takie wykroczenie nie jest juz karane

    ktos ci bajek naopowiadal. wowczas tez ktos, kto nalozyl na ciebie mandat
    mogl cie tylko pouczyc. skoro uznal, ze powinien byc mandat, to placisz. nic
    sie w przepisach nie zmienilo.
    pozdr
    ssj5