eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Date: Fri, 13 Dec 2013 23:23:18 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    <l84eqe$7hs$1@node1.news.atman.pl> <l85fhg$c70$1@node1.news.atman.pl>
    <l85g94$aj0$1@node2.news.atman.pl> <l85i23$jgq$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1312120149350.2836@quad> <l8cviq$p33$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1312122007550.3420@quad> <l8delj$80o$1@mx1.internetia.pl>

    On Thu, 12 Dec 2013, John Kołalsky wrote:

    > Taka jest twoja teoria. A teraz moja praktyka:
    > 1. spytałem policjanta, który mnie spisywał
    > 2. zapytałem na 112

    Czyli ludzi, którzy NIE POWINNI udzielić odpowiedzi

    > 3. zapytałem telefonicznie tych co to okazali się z drugiego końca Polski i
    > co to chcieli gotówkę
    > 4. zapytałem telefonicznie lokalnego mechanika, którego nie było na miejscu

    Czyli gościa, który dla którego podanie numeru oznaczało ściągnięcie
    konkurencji. Jasne, lepiej nie mogłeś wybrać.
    Toć tłumaczę, że piekarz jest LEPSZY (no chyba, że ma szwagra lokalnego
    mechanika, ale to jego numer poda).

    > Gadasz o niczym.

    Wzbudzasz podziw.
    IMO po prostu, jak za socjalizmu, za zajmowanie numeru alarmowego
    bzdurami powinna być kara i już.

    pzdr, Gotfryd