  • 1. Data: 2009-06-29 12:19:04
    Temat: Ustalenie majątku zmarłej osoby
    Od: ewa <e...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam smutny obowiązek ustalenia stanu majątkowego
    zmarłej samotnej osoby. W związku z tym bardzo
    proszę o wskazówki, kto i na podstawie jakiego dokumentu
    może uzyskać informacje:
    1) w banku, czy zmarły miał w nim konto, a jeżeli tak, to jaki jest
    jego stan
    2) w spółdzielni mieszkaniowej, na temat statusu mieszkania
    3) w innych instytucjach (Urząd Gminy?, Księgi Wieczyste?) na temat
    posiadanych gruntów rolnych.

    Pozdrawiam, ewa

  • 2. Data: 2009-06-29 13:52:16
    Temat: Re: Ustalenie majątku zmarłej osoby
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ewa" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
[...]

    <
    <
    <

    Zacząłbym od przejrzenia dokumentów tejże zmarłej osoby. Tam znajdziesz
    punkty zaczepienia - odpisy KW wyciągi z konta itp.