  • Data: 2014-02-20 20:32:40
    Temat: Re: Tuskowa arytmetyka 2
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-20 19:03, sqlwiel pisze:
    > Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
    > poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.

    :-) Mignął mi w tv lekarz z SORu z pewnego dużego szpitala w Lublinie co
    obiecywał wszelaką pomoc dla obywateli bratniego kraju.

    Niestety byłem kilka razy na tym SORze i wiem że tam się czeka z bólem
    po kilka godzin na oględziny lekarza o banalnym stołku do posiedzenia
    nie wspominając.
    Sorry ale trafia mnie... choć tam ludzie giną.
    U nas też giną tylko że po cichu i w zgodzie z jedynie słuszną linią ...