  • Data: 2003-10-03 08:47:32
    Temat: Re: Szkoła - licencja komercyjna?
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj wystukał, co następuje:

    > Nic nie rozumiem z tego co napisałeś.

    Sorry, czasami mam problem ze składnym wyrażaniem...

    > Co chcesz kupić , kto chce kupić (ty? szkoła?) i jak chcesz to używać.

    Chodzi o używanie programu [OS] DrDOS firmy Caldera. W grę wchodzi używanie
    systemu w ramach licencji shareware w szkole na ok 10 stanowiskach... [teraz
    chyba jaśniej napisałem]. Problem rozbija się o różny możliwy do
    wykorzystania czas w zależności od rodziaju licencji.

    Dzięki za wszelką pomoc.