    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Date: Fri, 18 Sep 2009 00:24:23 +0200

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.09.17.22.20.43@Eustachy.pl...

    > Znaczy się w domu masz 2 komplet?

    Nie. Dziecko je akurat nosi. Ale chodzi mi o samo podejście do realizacji
    tego rozporządzenia, które jest po prostu wadliwie napisane. Pojęcie
    "miejsce wyznaczone do ..." jest pojęciem bardzo pojemnym. Może to być
    szafka, ale może być dowolne inne miejsce. Tu raczej przytyk do ministra,
    który nie potrafi wydać sensownego rozporządzenia. No bo z jego wypowiedzi
    medialnych wynikało, ze myślał o szafkach. W praktyce jednak to z treści
    aktu prawnego nie wynika.

    Inna sprawa, że gdyby były tam szafki, to pewnie pewnych rzeczy by córka
    nosić nie musiała. Jakiś farb, przyborów, a i pewnie by się może i znalazły
    książki, które choćby czasowo mogłyby być przechowywane w szkole.