  • Data: 2012-02-15 14:43:44
    Temat: Re: Stażowe
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 14:11:34 +0100, zoz napisał(a):

    > Chciałbym aby tzw. stażowe było naliczane mi w miejscu B

    A ja bym chcial zeby wszelkie te "stazowe", "trzynastki", "czternastki" i
    inne dziadostwa wreszcie znikly i cala budzetowka zaczela byc traktowana jak
    reszta normalnie zarabiajacych, bo mnie jasna krew zalewa jak widze bande
    solidaruchow rozpieprzajaca miasto z haslami "domagamy sie zaleglych 13-tek"

    W zyciu nie dostawalem takich wynalazkow, jakos mozna to zawrzec w normalnej
    umowie o prace z konkretnym wynagrodzniem, ewentualnie premia.