  • From: "Maciek C" <m...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż na aukcjach internetowych...
    Date: Thu, 18 Nov 2004 15:59:24 +0100

    piterpolacco wrote:
    > Za www.podatki.pl
    >
    > SPRZEDAŻ PRZEDMIOTÓW NA AUKCJACH INTERNETOWYCH
    >
    > Sprzedaję czasami różne przedmioty na aukcjach internetowych.
    > Są to rzeczy najczęściej używane i niepotrzebne, będące moją
    > własnością. Czy w związku z tym powinnam płacić jakiś podatek?
    [ciach...]

    Dobrze, zapoznałem się z tym, a teraz moje pytanie brzmi, jak sprawa
    wygląda w praktyce? Czy rzeczywiście mogę mi grozić jakieś konsekwencje
    karne jak sprzedam np TV ktory mam od 2 mcy i jest warty więcej niż
    1000zł? No chyba mi nie powiecie, że każda z kilkuset tysięcy auckji
    internetowych jest wnikliwie analizowana przez "urzędników państowych"? :)

    Maciek C