  • Data: 2010-08-23 09:48:34
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - umowa przedwstępna
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-23 11:13, MZ pisze:

    > Dla takiego samego z wyodrębnioną własnością wychodzi
    > koszt łączny 254284.76 czyli teoretycznie kupujący jest o 872 zł do
    > przodu. Ale ..
    > jeśli będzie chciał przekształcić to mieszkanie do odrębnej własności
    > (żeby być właścicielem, a nie tylko posiadać prawo dysponowania) to na
    > dzień dobry dopłaci za akt notarialny przekształcenia + opłaty
    > przygotowawcze (geodeta, wypis z gruntów itd)+ wniosek o założenie KW
    > razem około 1000 zł. Zaraz zapytasz po co. Ano po to, żeby mieć udział w
    > gruncie, więc być współwłaścicielem działki na której stoi budynek.
> [...]

    No właśnie - znowu dodatkowe 'zachcianki' które 'usprawiedliwiają' KW. :)

    Przecież to wszystko wiem, uparłeś się, że musi być KW a ja dalej
    twierdzę, że nie zawsze.
    I chyba oboje mamy rację. :)

    Troszeczkę (oczywiście znam proporcję) przypomina mi to sytuację, gdy
    kupujący, tak na wszelki wypadek, prosi o podpis i pieczątkę na
    fakturze. Niby nie jest konieczna ale tak na wszelki wypadek ... ;)

    --
    spp