  • Data: 2005-07-17 14:57:12
    Temat: Re: Sprzedaż domu
    Od: "bubu" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można uznać, że w brulionie dziecka. :) Na zwyklej kartce papieru w kratke
    > formatu zeszytowego.
    >
    > anulka_rafaleq :D

    Tak jak już pisałem Ci poprzednio można ich eksmitować i to nie podejmując
    żadnych kroków formalnych typu sąd ,komornik itp.
    Najlepiej nigdzie nie interweniować i nie składać żadnych pism w tej sprawie
    aby nie dawać im szans na kroki odwoławcze formalne na wasze jakieś pismo.
    Najlepiej gdy nie będzie ich w domu to wejść do domu , wynieść ich rzeczy
    do ogrodu i przykryć plandeką.
    Ustnie powiadomić ich o sytuacji.
    Podziękować za zrobienie wam remontu .