  • Data: 2005-10-05 08:39:17
    Temat: Re: Sprzeczka na drodze - rękoczyny
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Najprościej nie 'dzwonić', bo jeszcze byś wybił zęba (mógłby cię
    > wtedy ścignąć choćby cywilnie), tylko potraktować go pieprzem w
    > spraju.
    >
    > Miałem podobną sytuację, z tym że ja 'wepchnąłem' się w tym sensie,
    > że ominąłem (motocykl) 'kolejkę' przed czerwonym światłem.
    >
    > PS: może to ten sam? ;)

    Wczoraj mnie taki "ominął" na światłach, co ciekawe za mną akurat na
    pasie nikogo nie było.
    Na rowerze jechał to się zmiescił i pewnie uznał że co będzie stał za
    moja rurą wydechową.
    Niby spoko, tylko kurrrr.... przez następne pół kilometra wlokłem się
    za nim 15-20 na godzinę, bo jechał środeczkiem pasa (co ciekawe
    lewego), a na środkowym sznur samochodów jadących sporo szybciej.
    Myślałem że mnie cholera weźmie.

    --
    Pozdro
    Massai