  • Data: 2004-04-05 12:31:03
    Temat: Re: Sprzeciw od wyroku nakazowego
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:40714e43@news.home.net.pl...

    > No dalej pewnie nie znajde... Jeszcze mnie zastanawia, czy jezeli
    > zloze sprzeciw w innej formie (nie na tym formularzu), to czy zostanie
    > on przyjety.

    heh
    no ja zasadniczo bym sie zastanawial czy zostanie przyjety jeśli
    skorzystasz z tego formularza ....
    ; ))

    to zupełnie inna sprawa

    sprzeciw o jakim piszesz tworzy się normalnie .

    data miejscowosc, do kogo . sygnatura akt
    na środku wielkimi wołami - *sprzeciw od wyroku w postępowaniu
    upominawczym*

    i piszesz :
    niniejszy wyrazam sprzeciw .........
    ponieważ
    Proszę/ domagam się rozpatrzenia sprawy na zasadach ogolnych.