  • 1. Data: 2005-03-29 15:40:46
    Temat: Sp.z o.o i odpowiedzialność
    Od: "Nick" <b...@m...wp.pl>

    Witam
    Swego czasu pelnilem funkcje prezesa zarzadu spolki.Pozniej aktem
    notarlialnym dokonano zmiany w zarzadzie ale nie dokonano zmian w KRS-ie.Wg
    Aktu Notarialnego nie jestem juz czlonkiem zarzadu.Niestety-zglosila sie do
    mnie firma windykacyjna,ktora uznaje wylacznie zapis w krsie i domaga sie
    odemnie splaty zadluzenia spolki
    Czy dzialaja prawnie?Co moge wykorzystac na swoja obrone?

    Pozdrawiam
    Nick

    ! w odpowiedzi na priv usun MINUS z adresu

  • 2. Data: 2005-03-29 16:01:29
    Temat: Re: Sp.z o.o i odpowiedzialność
    Od: "Nick" <b...@m...wp.pl>

    > Był jakiś okres wypowiedzenia?
    Nie-w dokumencie jest stwierdzenie,ze powoluje sie zarzad w skladzie...Juz
    bez mojej osoby

    > Te długi powstały za twojej kadencji, czy później?
    Znacznie pozniej.

    Nick

  • 3. Data: 2005-03-29 16:16:03
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Nick" <b...@m...wp.pl> naskrobał/a w

> [...]

    > uznaje wylacznie zapis w krsie i domaga sie odemnie splaty
    > zadluzenia spolki

    Te długi powstały za twojej kadencji, czy później?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Out of my mind. Back in five minutes.

  • 4. Data: 2005-03-29 16:46:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Goomich napisał(a):

    > Był jakiś okres wypowiedzenia?

    Jakiego wypowiedzenia? Przecież nie chodzi o umowę o pracę.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2005-03-30 01:06:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Nick" <b...@m...wp.pl> naskrobał/a w

    > Nie-w dokumencie jest stwierdzenie,ze powoluje sie zarzad w
    > skladzie...Juz bez mojej osoby

    > Znacznie pozniej.

    Czyli cały problem w tym zapisie w KRSie.

    ***
    Art. 17. § 1. Domniemywa się, że dane wpisane do Rejestru są prawdziwe.
    ***

    IMO najlepiej by było gdybyś sam zawiadomił KRS o tych zmianach.

    ***
    § 2. Jeżeli dane wpisano do Rejestru niezgodnie ze zgłoszeniem podmiotu
    lub bez tego zgłoszenia, podmiot ten nie może zasłaniać się wobec osoby
    trzeciej działającej w dobrej wierze zarzutem, że dane te nie są
    prawdziwe, jeżeli zaniedbał wystąpić niezwłocznie z wnioskiem o
    sprostowanie, uzupełnienie lub wykreślenie wpisu.
    ***

    I zawiadom ich jeszcze oficjalnie (list pleceony na przykład), że już nie
    jesteś już członkiem zarządu.
    TO powinno wytrącić im argument działania w dobrej wierze, w razie gdyby
    wkrótce mieli wystąpić z pozwem.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Use the nuke Luke!