eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami. › Re: Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
    From: "emeryt" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
    Date: Tue, 30 Aug 2011 00:53:22 +0200

    > Przepraszam, ale ile masz? 20 arow? No to z Ciebie rolnik pelna geba..

    tak z czystej ciekawości, a gdzie on poprosił:
    "proszę szanownej grupy, proszę o ocenę jaki to ze mnie rolnik?"

    > Wcale sie nie dziwie sasiadom - wywyzszasz sie jaki to nie jestes pro eko,
    > zasmradzasz dzialke troche tylko wieksza od ogrodkow dzialkowych.

    śmiałe stwierdzenie nie znając środowiska w jakim mieszka. Może masz rację,
    że to kawał .... a może się mylisz i to bardzo, ale to tylko szklana kula
    oceni...

    > A skad masz te zwierzeta, i gdzie je trzymasz? na trej 20 arowej dzialce?

    a musi mieć? można kupić bez problemu. Ja kiedyś "kupowałem" obornik, to
    znaczy
    dostałem od sąsiada rolnika.

    > Kurze gowna to jedna z najbardziej smierdzacych rzeczy, i trzeba byc
    > niespelna rozumu by tego w srodku wsi uzywac.

    no tu się zgodzę, nawet pomijając smród, że to nie najlepszy nawóz, ponieważ
    bardzo "ostry". Jednak myślę ze to nie pl.rec.ogrody aby rozważać tą
    kwestię. Zresztą trudno wywnioskować jaki nawóz stosuje wątkodawca...

    Tak na marginesie, jak jeden z kolegów porównał palenie śmieci (tworzywa
    sztuczne), do rozrzucania tz. "kupy" po działce, to mam wrażenie, że to jest
    odpowiedź dla odpowiedzi, żeby coś napisać "zabłysnąć" , żeby wyrwać się
    w wyścigu z boksów, żeby być pierwszym, choć nie wiadomo przed kim,
    nie wiadomo co to za wyścig. Przypomina to trochę amok, społeczną psychozę,
    wszyscy skrytykują to ja też.
    Jaki mianownik wspólny, te dwie rzeczy mają, chyba tylko Bóg jeden wie...

    Pzdrawiam
    E.

    P.S. ech sam wygenerowałem odpowiedź jakich nienawidze a mianowicie nie
    mającą
    nic wspólnego z tematem głównym, chyba poddałem się psychozie :-), ech aż
    się
    brzydze tym co wygenerowałem ;-). Dobra już to wysyłam, żeby więcej na to
    nie
    patrzyć.