  • Data: 2005-01-04 19:59:31
    Temat: Re: Śmierć teściowej i co dalej....
    Od: "JaBa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:crdqen$lph$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Ale uparty jestes...
    >
    > Wpisz w Googlu:
    >
    > stwierdzenie nabycia spadku wniosek
    >
    > i bedzesz mial...
    >
    > Jesli nie wiesz jak to sie robi, to nie wszydz sie...
    > pomozemy.
    >
    > Boguslaw

    Dzięki za oferowaną pomoc co do wykorzystania jak to ktoś określił "Pana
    Googl'a" :)
    Jeśli sobie nie poradzę to na 100% zapytam o to, jak to się robi ....nie
    jestem wstydliwy

    Problem, który mnie jeszcze męczy to nie JAK załatwić przejęcie spadku
    (tutaj wpis w wyszukiwarce rozwiązał właściwie temat) , tylko CO POTEM - że
    pozwolę sobie zacytować samego siebie:

    My mamy mieszkanie komunalne a teściowa miała spółdzielcze-własnościowe ( w
    toku są prace nad założeniem księgi wieczystej budynku).
    W umowie z miastem jest jakiś taki zapis, że nie mamy innego mieszkania i to
    jest warunkiem mieszkania w mieszkaniu komunalnym

    Jak teraz będzie wyglądała ta sprawa - nie przejmować się, czy starać się
    coś zakombinować - przepisać mieszkanie na brata, kumpla, rodziców

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103