eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki › Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
    From: "Masterek" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
    Date: Mon, 6 Oct 2008 12:49:26 +0200

    > IMHO wystarczy na stronie.

    Czy reguluje to jakaś ustawa?
    Wiem, że np. sklep merlin wysyła regulamin wydrukowany na odwrocie faktury
    (oczywiście może to ich wybryk :] )

    > Klient wysyła na własny koszt, jeśli sklep uzna reklamację - zwraca koszt
    > wysyłki. Dotyczy to niezgodności produktu z umową, w przypadku reklamacji
    > gwarancyjnej obowiązują zapisy gwarancji.

    Serdeczne dzięki za wyjaśnienie.

    > Nie widzę przeszkód.

    Domyślam się, że od strony "technicznej" mogę potrącić należność równą
    kosztom przesyłki z kwoty, którą klient przedpłacił na konto za towar? W
    przypadku przezyłki za pobraniem może być raczej ciężko :]
    Na jakiej podstawie może nastąpić obciążenie, jakaś ustawa reguluje tą
    kwestię?