eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki › Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
    Date: Mon, 06 Oct 2008 12:21:45 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <gccorn$j73$1@news.onet.pl>
    References: <gccp29$jr2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dps3.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1223288503 19683 83.24.152.3 (6 Oct 2008 10:21:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Oct 2008 10:21:43 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <gccp29$jr2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:556808
    [ ukryj nagłówki ]

    Masterek pisze:
    > Witam szenowne grono grupowiczów.
    >
    >
    > Mam pytanie odnośnie regulaminów sklepów internetowych: czy w przypadku
    > zakupu w sklepie internetowym, sklep jest zobowiązany na dostarczenie
    > regulaminu w formie drukowanej, kupującemu (np. dołączając go do wysłki, w
    > której wysyłany jest towar)?

    IMHO wystarczy na stronie.
    >
    > Jeśli klient reklamuje towar zakupiony na odległość (w sklepie internetowym)
    > to musi wysłać go na własny koszt czy może sklep jest zmuszony do zwrotu
    > kosztów przesyłki?


    Klient wysyła na własny koszt, jeśli sklep uzna reklamację - zwraca
    koszt wysyłki. Dotyczy to niezgodności produktu z umową, w przypadku
    reklamacji gwarancyjnej obowiązują zapisy gwarancji.
    >
    > Klient dokonuje zakupu poprzez sklep internetowy, przesyłka zostaje wysłana
    > do niego, klient jej nie odbiera. Zapytany dlaczego nie odebrał przsyłki,
    > odpowiada - "bo nie". Czy sklep moze obciążyć takiego klienta kosztami
    > wysyłki do niego oraz kosztów zwrtou wysyłki.


    Nie widzę przeszkód.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1