  • 1. Data: 2007-12-27 08:46:20
    Temat: Skarga na PINB - do kogo pisać?
    Od: "Nie Zachwycony" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Od 2 lat piszę skargi na pękniętą płytę balkonową u mojego sąsiada nade mną. U
    mnie z pęknięcia leje się woda na mój balkon, a teraz zrobią się ładne sople
    (jak co roku). Rok temu był inspektor Nadzoru Budowlanego. Spisał protokół
    zrobił zdjęcia, wezwał Spółdzielnię do naprawy...

    Czas sobie leci a nic się nie działo. Wysłałem zapytania co dalej... czas
    sobie leci...

    Zmienił się zarząd nieruchomości, powstała Wspólnota...

    Piszę dalej skargi, że nikt nic nie robi. Dostałem z PINB pismo-wezwanie
    Zarządcu budynku do przedstawienia ekspertyz budynku...

    Znowu miesiące minęły i NIC się nie dzieje.

    PYTANIE: do kogo mam napisać skargę na opieszałość Insperktoratu Nadzoru
    Budowalnego? Wszyscy mnie olewają, nikt nie dba o jakość budynku. Wszyscy mają
    to w dupie. Co za kraj?

    PS
    Mieszkam w kawalerce w bloku 6 pięter z 2000 roku na Kabatach w Warszawie.

  • 2. Data: 2007-12-27 10:01:50
    Temat: Re: Skarga na PINB - do kogo pisać?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Nie Zachwycony pisze:
    > PYTANIE: do kogo mam napisać skargę na opieszałość Insperktoratu Nadzoru
    > Budowalnego? Wszyscy mnie olewają, nikt nie dba o jakość budynku. Wszyscy mają
    > to w dupie. Co za kraj?

    Do WINB dla Warszawy. Pozniej mozesz pisac do WSA.

    A od siebie dodam, ze nic to nie da :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-12-27 10:21:29
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Nie Zachwycony pisze:
> [...]
    > (jak co roku). Rok temu był inspektor Nadzoru Budowlanego. Spisał protokół

    A tak z innej beczki.....
    Może by tak Starą Miejską wezwać że administrator sopli nie usunął i że
    zagrażają życiu i zdrowiu (o ile są słusznych rozmiarów)?

    R.