  • Data: 2008-09-29 22:32:22
    Temat: Re: Simon Mol
    Od: "cerutin" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gbl6g3$37i$2@inews.gazeta.pl...

    > Można, ale tak ludzie nie postępują ...

    Już szykujesz swoją siostrę na powitalną randkę na wolności z nim,
    "humanisto"?
    Nie miałem na myśli eliminacji go, tylko pozbycie się z kraju, w końcu
    on nie jest nasz, nie nasz problem, nie tu się zaraził AIDSem, tutaj to
    on zaraża i to jeszcze celowo. Jest kawałem gnoja, nie widzę powodu by
    go tu leczyć i trzymać, niech stąd wypier....bo nie chce ogladać jego
    wrednej, zakłamanej gęby i nie ma to nic wspólnego z rasizmem.