  • 1. Data: 2002-09-26 10:47:49
    Temat: Rejestracja znaku towarowego - gdzie znajdę dziedzinę?
    Od: Ireneusz Niemczyk <i...@m...com.pl>

    Witam,
    czy jest gdzieś możliwość sprawdzenia jak zarejestrowane zostało pewne
    słowo? Dostałem informację, iż jest ono zatrzeżonym znakiem towarowym -
    ale jest to też słowo używanne potocznie, więc pewnie zastrzeżenie
    dotyczy jakiejś wąskiej branży. Wiem, że rzecznik patentowy wykona takie
    badanie na moje zlecenie, jednak oznacza to dla mnie koszty. Wolał bym
    ich nie ponosić, tym bardziej że rejestr znaków towarowych musi być
    gdzieś dostępny - tylko gdzie?

    Przeglądnąłem grupe troszeczkę i nie spotkałem takiego problemu, jeżeli
    jadnak był on wcześniej omawiany bardzo proszę o wskazanie.

    Pozdrawiam,
    Ireneusz Niemczyk.,

  • 2. Data: 2002-09-26 11:00:22
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    http://www.uprp.pl

    Pix

  • 3. Data: 2002-09-26 12:56:13
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    System komputerowy i biblioteka w UP RP w Warszawie

    Tomek

    Użytkownik "Ireneusz Niemczyk" <i...@m...com.pl> napisał w
    wiadomości news:3D92E5D5.B7C371B5@multispedytor.com.pl...

  • 4. Data: 2002-09-27 00:50:21
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > czy jest gdzieś możliwość sprawdzenia jak zarejestrowane zostało pewne
    > słowo?

    Czy sprawa ma zwiazek z instytucja, ktorej pierwsze cztery litery skrotu
    brzmia NASK?
    :-)

    M.

  • 5. Data: 2002-09-27 06:55:14
    Od: Ireneusz Niemczyk <i...@m...com.pl>

    > Czy sprawa ma zwiazek z instytucja, ktorej pierwsze cztery litery skrotu
    > brzmia NASK?
    > :-)

    Owszem, a dlaczego pytasz ? ;-)
    Musze sprawdzić _marginesy_ zastrzeżenia. Hmm...a taką fajną (dla mnie)
    nazwę sobie wymysliłem... :-)

    No nic, THX wszystkim za wskazanie uprp-a, to jest to, szkoda tylko że baza
    jest płatna.
    --
    PZD
    Irek.N.

  • 6. Data: 2002-09-27 09:16:17
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Musze sprawdzić _marginesy_ zastrzeżenia. Hmm...a taką fajną (dla mnie)
    > nazwę sobie wymysliłem... :-)

    A podali pod jakimi numerami figuruje zastrzeżenie ?

    Pix

  • 7. Data: 2002-09-27 10:46:18
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > mnie) nazwę sobie wymysliłem... :-)
    >
    > No nic, THX wszystkim za wskazanie uprp-a, to jest to, szkoda tylko

    Bo to JEDYNA firma, ktora w taki sposob sie zachowuje. Wyslij faks
    oswiadczajacy, ze sie zapoznales i po sprawie.

    M.

    PS. Odnosze wrazenie, ze gdyby rejestrowac domene majtki.pl TEZ by sie
    okazalo, ze nazwa zastrzezona
    :-)

  • 8. Data: 2002-09-27 11:28:35
    Od: Ireneusz Niemczyk <i...@m...com.pl>

    > A podali pod jakimi numerami figuruje zastrzeżenie ?

    Nie, za to niestety trzeba już zapłacić.

    --
    Pzd, Irek.N.

  • 9. Data: 2002-09-27 11:36:59
    Od: Ireneusz Niemczyk <i...@m...com.pl>

    > Bo to JEDYNA firma, ktora w taki sposob sie zachowuje. Wyslij faks
    > oswiadczajacy, ze sie zapoznales i po sprawie.

    No właśnie nie jest tak lekko, oczywiście mogę zapewnienie złożyć, co
    jednak się stanie jeżeli okaże się np. po roku czasu, że moje działania
    (komercyjne - przynajmniej takie mam w planach) naruszają dobra formy
    która zastrzeżenie złożyła? Popłynę na tym że chej :-(
    Moim zdaniem NASK postepuje bardzo fair w tym przypadku uprzedzając o
    takim fakcie.

    > PS. Odnosze wrazenie, ze gdyby rejestrowac domene majtki.pl TEZ by sie
    > okazalo, ze nazwa zastrzezona :-)

    Bardzo możliwe, moja jest popularna. Umieszczono ją w co najmniej 13
    zarejestrowanych znakach towarowych w samej Polsce :-((
    Chyba jednak odpuszczę - nawet nie sprawdzając dokładnie dziedziny (pewnie
    został _serek szwajcarski_).

    --
    Pzd, Irek.N.
    ps. Znalazłem rzecznika na tyle miłego, że zapuścił wstępne wyszukiwanie w

  • 10. Data: 2002-09-27 23:11:13
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Sep 2002, Maciej Bebenek wrote:
    [...]
    >+ PS. Odnosze wrazenie, ze gdyby rejestrowac domene majtki.pl TEZ by sie
    >+ okazalo, ze nazwa zastrzezona

    Oczywiście. Dla żeglarzy !

    >+ :-)

    -:)