    From: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regulamin Cyfry+ [długie]
    Date: Wed, 11 Sep 2002 13:50:13 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@w3cache.spss.pl

    [...]
    > A poc o ma Pan ponosic koszty zwiazane z Atakiem ?
    > taniej sie bronic.... T ich taktyka.. Sprowokowac do ataku
    > bo im tez taniej sie bronic...

    Dzięki za poparcie.
    Właśnie tak zrobię. Nie będę płacił abonamentu aż do wyjaśnienia sprawy.
    Późniejsze odzyskanie pieniędzy będzie dla mnie zbyt uciążliwe.
    Niech to oni mi udowodnią, że nie mam racji i niech oni odpuszczą ... lub
    atakują.
    Swoją drogą strasznie zrażają do siebie swojego klienta, który mógłby w
    przyszłości znowu skorzystać z ich oferty i roześle po znajomych wiele
    niegatywnych referencji o C+.

    Pozdr,
    Grzegorz