    From: cyklista <...@...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Recepta wystawiona (chyba) dobrze
    Date: Fri, 19 Jan 2007 17:18:41 +0100

    > Ty jakieś cuda opowiadasz ,czyli co wzięła od gościa 100 zł za lek a dała
    > mu paragonu na 20 ?- no to tu nic nie trzeb by było wyjaśniać tylko od razu
    > ją nie do aresztu a do " wariatkowa"
    >
    > akala

    nie dała mu paragonu w ogóle, ile osób bierze pragaon z kasy?, u mnie w
    aptece może 5 %, a jak bedzie miała niezabrany paragon to nie ma żadnego
    problemu ze zrobieniem korekty sprzedaży (nawet jak nie ma paragonu to
    moze zrobić korekte - ile jest sytuacji w aptece gdzie masz obowiazek
    zrobić korekte wybicia recepty a nie masz możliwości otrzymania
    paragonu?), i pewnie jest jeszcze pare innych sposobów które mi do głowy
    nie przychodzą bo nad tym nigdy nie myślałem
    jak ktoś chce to znajdzie zawsze sposób na złamanie prawa i zarobienie
    nielegalnie, i dlatego takie sprawy trzeba zawsze wyjasniać do końca