    From: zegar <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: REWIZJA -w nawiązaniu do poprzedniego posta
    Date: Fri, 01 Dec 2006 01:03:58 GMT

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > przeszukiwać nie chce. Niby doświadczenie życiowe podpowiada, że powinno
    > to jednak być w kpk, no ale jeśli faktycznie ustawodawca umieścił to
    > przykładowo w ustawie o owocach i jarzynach, to ja nie będę wściekle
    > teraz tych wszystkich ustaw przeszukiwał. Skoro twierdzisz, że taki
    > zapis jest, to uchyl rąbka tajemnicy i napisz gdzie konkretnie.

    > Jak rozumiem piszesz o jakimś konkretnym sposobie jego przybrania i ten
    > konkretny sposób wzbudza w Tobie sprzeciw. Bo w przeciwnym wypadku
    > trudno polemizować z takimi wnioskami. Napisz, o który sposób Ci

    O praktykowany sposob terroryzowania obywateli przez milicjantow z
    przedstawicielami BSA w celu zastraszania i rzekomego przeszukiwania
    "nielegalnego" softu.

    > O kurza twarz! Mam jakieś nieodparte przeświadczenie, że tym zbrojnym
    > ramieniem ma być w Twoich oczach Policja. Niby wszyscy piszą o korupcji,
    > ale czy aby nie przesadzasz. Życie z przeświadczeniem, że wszyscy w koło
    > są członkami zorganizowanej przestępczości i tylko dybią na Twój
    > komputer musi dostarczać naprawdę traumatycznych przeżyć. Myślałeś, żeby
    > coś z tym zrobić? Współczesna medycyna naprawdę potrafi czasem cuda
    > zdziałać.

    Zorganizowana przestepczosc to zorganizowana przestepczosc. Fakt bycia
    milicjantem nie wyklucza odpowiedzialnosci.

    > Wiesz, żeby nie polemizować po próżnicy, to weź sobie człowieku i
    > przeczytaj art. 49 kpk. Ułatwię Ci to i zacytuję: "Pokrzywdzonym jest
    > osoba fizyczna lub prawna, której dobro prawne zostało bezpośrednio
    > naruszone lub zagrożone przez przestępstwo." Widzisz tu gdzieś miejsce
    > dla stwierdzania tego faktu przez sąd?

    Wiec teraz mamy sytuacje ze wpada Rysio Siewierski z przedstawicielem
    BSA ("przybranym") do Kowalskiego szukac windowsow, a tutaj kiszka.
    Kowalski komutera nie ma w ogole.

    Wiec kto tutaj bedzie "poszkodowanym"?

    Bo sama chec zgloszenia sie jako poszkodowany nie wystarcza. Do
    wystapienia szkody przydalo by sie jeszcze przestepstwo.

    > Dobra. Znasz państwo na świecie, w którym status pokrzywdzonego
    > przyznaje sąd? Czy ewentualni uważasz, że nie ma na świecie państwa prawa?

    UK, USA, na poczatek. Dlaczego Microsyf nie osmieli sie na te same
    numery tamze? Bo "przybrany" przedstawieciel BSA mialby posladki
    podziurawione kalibrem 12
    http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=&q
    =12+gauge&btnG=Search
    A pozniej Microsyf z policja ladny proces.