  • 1. Data: 2002-10-21 08:40:05
    Temat: Pytanko?:)
    Od: "ANIA" <l...@k...com.pl>

    Witam,
    czy jest jakas mozliwosc prawna zwrocenia/przyjecia przez apteke/ lekarstwa
    zakupionego na recepte?

    co zrobic, kiedy lekarz przepisze niewlasciwe lekarstwo i sie je wykupi,i
    poniesie sie koszta? co nalezy zrobic i czy w ogole cos sie da zrobic?

    pozdrawiam
    ania

  • 2. Data: 2002-10-21 08:57:49
    Temat: Re: Pytanko?:)
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    ANIA napisał(a) a ja odpowiadam:
    > czy jest jakas mozliwosc prawna zwrocenia/przyjecia przez apteke/
    > lekarstwa zakupionego na recepte?

    właśnie ostatnio czytałem w aptece, że nie ma mozliwości żadnej, w sumie ma
    to senc, czotr wie, co zwracasz.

    > co zrobic, kiedy lekarz przepisze niewlasciwe lekarstwo i sie je
    > wykupi,i poniesie sie koszta? co nalezy zrobic i czy w ogole cos sie
    > da zrobic?

    IMHO nie zrobisz nic, no chcyba, że lekarz weźmie i zwróci koszty.
    P.

  • 3. Data: 2002-10-21 09:03:16
    Od: "ANIA" <l...@k...com.pl>

    > IMHO nie zrobisz nic, no chcyba, że lekarz weźmie i zwróci koszty.
    > P.

    chyba lekarz powinien ponies odpowiedzialnosc za wydawanie niewlasciwego
    lekarstwa!
    prosisz o szczepionke na grype a przepisuje przeciw zoltaczce.

  • 4. Data: 2002-10-21 09:07:36
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    ANIA napisał(a) a ja odpowiadam:
    > chyba lekarz powinien ponies odpowiedzialnosc za wydawanie
    > niewlasciwego lekarstwa!
    > prosisz o szczepionke na grype a przepisuje przeciw zoltaczce.

    każdy jest ubezpieczony OC, domagaj się odszkodowania od firmy w której się
    ubezpieczył.
    P.

  • 5. Data: 2002-10-21 10:26:09
    Od: "ANIA" <l...@k...com.pl>

    ja na szczescie czy tez nie, nie zdazylam wziasc tej szczepionki przeciw
    zoltaczce, chodzi mi tylko o odzyskanie kasy za zakup (przeszlo 50zl)
    ponioslam koszty, zakupujac nie ta to trzeba a wina lezy po stronie lakarzy
    ktory przepisal!
    i co robic?

  • 6. Data: 2002-10-21 10:56:22
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zoltaczce, chodzi mi tylko o odzyskanie kasy za zakup (przeszlo 50zl)
    > ponioslam koszty, zakupujac nie ta to trzeba a wina lezy po stronie

    No to albo zaszczep sie przeciw zoltaczce ( tez sie przyda ;)), albo
    roszczenie odszkodowawcze. Wyslij mu najlepiej na poczatke list, zadając
    zwrotu ( za potwierdzeniem odbioru oczwyscie ) i zapowiadajac skierowanie
    sprawy do sadu, samorządu lekarskiego, kosztami sadowymi itp itd. Moze odda
    sam. Jesli nie - to do sadu.
    A teraz ja mam pytanie - odpowiedzialność kontraktowa, prawda? Zobowiązanie
    po stronie lekarza do zachowania należytej starannosci?

    Depi.

  • 7. Data: 2002-10-21 12:24:09
    Od: "ANIA" <l...@k...com.pl>

    chcialabym Ci odpowiedziec, ale nie znam odpowiedzi. Wydaje mi sie ze tak.

  • 8. Data: 2002-10-21 13:02:23
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <ap0mef$q03$1@news.tpi.pl>, Depilator wrote:
> [...]
    > sprawy do sadu, samorządu lekarskiego, kosztami sadowymi itp itd. Moze odda

    A ja Ci radze zapytaj faceta po prostu, bo jego pomylka jest ewidentna.
    Jak sie nie zgodzi tego zrefundowac to go olej ewentualnie olej i napisz
    skarge do izby lekarskiej, kasy chorych czy co tam jest mu nadrzedne. Po
    sadach dla 50zl wloczyc sie nie bedziesz (na bilety wiecej wydasz pewnie),
    a jak na doswiadczenie u kogo sie nie leczyc (jeszcze sie gorzej rabnie i
    cie czyms otruje) to naprawde wiele nie jest.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2002-10-21 14:16:03
    Od: "ANIA" <l...@k...com.pl>

    i bedzie trzeba tak zrobic
    urzeranie z naszymi osrodkami zrowia to makabra:(((