  • Data: 2006-05-06 11:49:09
    Temat: Re: Pułapki na złodzieji - co można ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie wiem, czy tak dziwnie mało. Skąd niby takie akurat dane? Bo ja
    > czytałem zupełnie co innego - ilość rozbojów w naszym kraju raczej rośnie,
    > niż spada. A czymże innym jest rozbój?

    czytales czy wchonalaes wiedze podana przez Pana ZIobro na mownicy
    sejmowej ?

    moze wezmy na przyklad podkarpacka policje:
    http://www.podkarpacka.policja.gov.pl/231/231/

    7. ROZBOJE, KRADZIEŻE ROZBÓJNICZE, WYMUSZENIA ROZBÓJNICZE:
    2002 - 1141, 2003 - 956, 2004 - 836, 2005 - 764

    > Osobna sprawa: przy okazji dyskusji o karze śmierci wielu podobnych Tobie
    > "humanistów" bardziej przejmujących się zdrowiem (czy wręcz dobrym
    > samopoczuciem) raczej przestępcy, niż jego ofiar,

    pierdolisz glupoty,
    - pierwszy argument jest taki ze w przypadku pomylki sadowej jest to
    nieodrwcalne
    ( a pomylki sie zdarzaja czesciej niz ci esie wydaje, Pan ziobro bardzo
    nieladnie sklamal w tv polsat twierdzac ze nikt nie siedzi niewinny)
    - po drugie panstwo nie ma moralnego prawa zabijac kogokolwiek
    -po trzecie kara smierci w przypadku gdy taka osoba miala by spedzic 25
    lat (wyobraz sobie co to jest 25 lat) w celi z innymi psycholami w
    takich warunkach bylaby tylko ulga wcierpieniu.

    wysil sie chlopie i poszerz zakres myslenia

    zapewniało, że w chwili
    > popełniania przestępstwa bandyta w ogóle nie myśli o konsekwencjach. Więc
    > czemu twierdzisz, że w ogóle "złodziej myśli o innej kwalifikacji napadu
    > z bronią"?

    oj mysli, ukradniesz , odpowiadasz z wolnej stopy, wyrok w zawiasach
    (pierwszy) , zagrozisz przy kradziezy , uderzysz itp , wyrok od 2 lat
    pozbawienia wolnosci do (i zawieszenie nie zawsze jest), masz bron, od
    3 lat pozbawienia wolnosci i nie jest to wystepek a zbrodnia.

    P.