    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewlekłość postępowania - skarga oddalona; co dalej?
    Date: Thu, 9 Sep 2010 14:02:13 +0200

    > Jest to grupa dyskusyjna, na tematy prawne, więc miałem nadzieję na jakieś
    > ciekawe pomysły, nawet abstrakcyjne. Sprawy wygrywa się myśleniem
    twórczym, a
    > nie powtarzaniem, że nic nie da się zrobić.

    trzeba bylo napisac, ze chcesz pomysy abstrakcyjne, ze chcesz sie pokopac z
    koniem, ze masz duzo czasu, kasy i nerwow.

    pomysl 1: wprowadzic odpowiedzialnosc finansowa za przewlekle postepowanie
    jak i za cala mase innych urzedzniczych "pomyslow"

    pomysl 2: wysadzic caly ten burdel w kosmos (komornikow, sedziow, czesc
    policji, czesc prokuratorow, czesc spoleczenstwa). Nie placisz to kulka w
    leb i nie potrzeba komornika.

    pomysl 3: wprowadzic kare smierci za powstanie zadluzenia wiekszenigo niz
    500 zlotych. Nie placisz - do piachu

    Zastanawiam sie np. po co jest KPA. Czy ktos wie? Ja wiem. To jest kodeks,
    ktory opbowiazuje petenta. Bo na 10000% nie obowiazuje on urzednikow. Np.
    Urzad Miejski we Wroclawiu nie jest zwiazany terminem wydania decyzji np. z
    powodu choroby pracownika (mam nagranie dyktafonem)

    Po co jest zapis, ze urzad nie moze chciec dokumentow i danych, ktorych sa
    mu znane z urzedu. I okazuje sie, ze wzywa sie mnie do uzupelnienia wniosku
    o zaswiadczenie wydawane przez ten sam urzad. Ja musze jednak uzupelnic brak
    formalny w ciagu 7 dnia a ten sam urzad wydaje mi potrzebne zaswiadczenie w
    14. Kto jest winny ? Ktos chce to naprawic ?

    ALbo np. wymog aby pelnomocnika w postepowaniu administracyjnym (adwokata)
    podczas sadu administracyjnego przesluchac na okolicznosci w sprawie, a
    uprzedzonego o odpowiedzialnosci za skladanie falszywych zeznan !!
    (wroclawski UM) Chcesz to naprawiac ?

    To jest banda urzedasow, ktorzy w dupie maja prawo, w dupie maja obywatela.
    Pierdzą w stołki i gówno z tego wychodzi - same problemy

    Icek