    From: "freebsd" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejecie domeny internetowej - M$ Corp.
    Date: Tue, 2 Dec 2003 11:43:36 +0100

    > Ja na Twoim miejscu na ich ofertę bym im zaproponował odkupienie domeny
    > za uczciwą cenę, powiedzmy 1 100 000 złotych.
    > 100 tys. to dla mnie za podpowiedź :)
    >
    > pozdrawiam
    > Arek
    Jedna sprawa mnie nurtuje - sek w tym, ze pod wskazana domena znajduje sie
    wortal traktujacy o konsoli produkowanej przez M$ co czyni ich roszczenia
    zasadnymi. Jesli jest tak jak mowicie i zmienilaby sie zawartosc strony to
    chyba nie wystarczy - musialbym zarejestrowac jakis produkt (mam troche
    luznych kodow gotowych do udostepnienia za free moze w ten sposob daloby sie
    ominac jednak musialbym zarejestrowac je jako produkty tak?). I pytanie czy
    nie jest za pozno na takie kroki skoro juz poczynili kroki by te domene
    przejac?

    Pozdrawiam
    Adrian