  • 1. Data: 2009-05-14 13:52:56
    Temat: Przedawnienie
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Mam pytanko chodzi mi dokładnie o wskazanie artykułu dotyczącego
    przedawnienia np. za postój w strefie płatnego parkowania.Czy jest cos
    takiego ? Słyszałam, ze przedawnienie następuje po 3 latach, chciałabym
    wiedzieć jak się ma się to co obiło się o uszy do stanu faktycznego z
    prawnego punktu widzenia.
    Z góry dziękuję Aneta

  • 2. Data: 2009-05-14 14:02:28
    Temat: Re: Przedawnienie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Aneta pisze:
> [...]
    > takiego ? Słyszałam, ze przedawnienie następuje po 3 latach, chciałabym
    > wiedzieć jak się ma się to co obiło się o uszy do stanu faktycznego z

    Chodzi Ci o przedawnienie mandatu? Czy jakieś inne roszczenie?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-05-14 14:23:35
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    > Chodzi Ci o przedawnienie mandatu? Czy jakieś inne roszczenie?

    dokładnie o przedawnienie za postój w strefie płatnego parkowania, bo wiem,
    ze mandaty wystawiane przez straż miejską przedawniają się po 5 latach, jak
    jest z tymi wystawionymi za parkowanie?

  • 4. Data: 2009-05-14 14:25:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Aneta pisze:
> [...]
    > ze mandaty wystawiane przez straż miejską przedawniają się po 5 latach, jak

    5 lat przedawnienia mandatu? Ja słyszałem że rok. Tak czy siak mandat
    to mandat i przedawnia się w tym samym czasie bez względu na to za co
    został wystawiony.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-05-14 14:28:14
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    > 5 lat przedawnienia mandatu? Ja słyszałem że rok. Tak czy siak mandat to
    > mandat i przedawnia się w tym samym czasie bez względu na to za co został
    > wystawiony.

    to nie mandat tylko upomnienie, nie wiem czy to ma znaczenie, ale chciałabym
    znać podstawę prawną

  • 6. Data: 2009-05-14 14:34:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Aneta pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > to nie mandat tylko upomnienie, nie wiem czy to ma znaczenie, ale chciałabym
    > znać podstawę prawną

    A po co Ci przedawnienie upomnienia?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-05-14 15:29:36
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    > A po co Ci przedawnienie upomnienia?

    Jest upomnienie i nakaz zapłaty, jest przedawnione czy nie? Wiesz czy nie
    wiesz? Jak wiesz to który artykuł?

  • 8. Data: 2009-05-14 18:26:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Aneta pisze:

    > Jest upomnienie i nakaz zapłaty, jest przedawnione czy nie? Wiesz czy nie
    > wiesz? Jak wiesz to który artykuł?

    Może umieść gdzieś w necie skan tego nakazu i pozwu, bo jakoś nie
    przychodzi mi na myśl co możesz mieć na myśli poprzez "upomnienie". Ja
    też Cię mogę upomnieć, ba nawet mogę otrzymać na Ciebie nakaz zapłaty,
    jak ładnie zełgam w pozwie, ale jeśli mamy rozmawiać o szczegółach, to
    daj nam je.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-05-14 18:39:57