    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Protokoły sądowe - zgroza :(
    Date: Wed, 29 Nov 2006 02:00:02 +0100

    Dnia 27 Nov 2006 17:02:06 -0800,
    T...@p...fm napisał(a):

    > Panie Poreba jest taka genialna i tania książeczka
    > http://www.gwp.pl/product/1015.html Już 25 wydanie. Jest tam
    > fragment o komunikacji między ludźmi. Będzie panu łatwiej
    > pracować. Gwarantuję.
    Spamujesz czy argumentujesz?
    W mojej pracy wręcz dobrze wychodzę na, przyznaję, swoich
    brakach w umiejętności jasnego formułowania myśli ;)
    Pamiętasz argumentację Boya (?) by na pewne pytania odpowiadać
    "z nadmanganianu chlorku potasu"?

    > PS. Słyszałem o nadgorliwości pewnej maszynistki, która w
    > CAŁEJ pracy dyplomowej o półprzewodnikach wszystkie wyrazy
    > "dziura" zastąpiła wyrazem "otwór". Bo dziura jest taka
    > fuujj i błeee :-)
    Ba! maszynistki. W tym wątku pozwalam sobie zabierać głos bo
    uważam, że pojawiające się co jakiś czas utyskiwania na sposób
    protokołowania mają w dużej mierze podstawy. Czasami
    faktycznie jest tak, że np. świadek zamiast odpowiedzieć po
    prostu co widział, zaczyna rozwodzić się o swojej podagrze, o
    sąsiadce którą spotkał po drodze itp. Czasami. Jednak
    pretensje zazwyczaj mają twierdzący, że ich słowa są albo
    przeinaczane, albo pomijane. I ja w przeciwieństwie do
    Johnsona gotów jestem tym głosom dać wiarę. Mając chociażby na
    względzie wyraz świętego oburzenia na twarzy WSądu, gdy po
    odczytaniu co zdaniem WSądu zeznałem, na zdawkowe pytanie "czy
    się zgadza" odpowiedziałem "nie, nie zgadza się". Owe święte
    oburzenie widzę też u Johnsona, przy jakiejkolwiek próbie
    krytyki działania sędziów i sądów przez laickich profanów.

    --
    pozdro
    poreba