    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o uwagi
    Date: Sun, 23 Dec 2007 19:29:57 +0100

    Użytkownik "Piotr Z." <P...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e94f65b9-4b8f-45a0-ba5c-6a4da3be64d3@v4g2000hsf
    .googlegroups.com...
    On Dec 23, 1:55 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    >to co mam napisac jesli bede chcial wyslac reklame? chodzi o swobode
    >zeby nikt mi nic nie mogl zarzucic (nie mam zamiaru spamowac)

    Że będziesz chciał wysyłać reklamy i osoby te wyrażają na to zgodę.

    > http://itbiznes.pl/art29680.html

    Jak na razie, to ktoś tam tak uważa. Pod moim adresem IP mieszka jednak
    mimo wszystko kilka osób i jednoznaczne zidentyfikowanie autora tych słów,
    o ile się nie podpisze jest niemożliwe.

    > serwer na którym hostowana jest strona przechowuje te logi 2
    > miesiace, starszymi nie dysponuje (nie jestem wlascicielem serwera)
    Stąd zdrowiej jest te adresy IP wpisywać jawnie w treść wypowiedzi.

    > chodzi o pobieranie naglowkow RSS z innych witryn automatycznie za
    > pomoca skryptu (dzial syndykat)

    Jeśli nawet tak jest, to potrzebna Ci jest zgoda właścicieli tamtych
    serwisów, a Twoich użytkowników. Ich praw to nie narusza.

    > chodzi o to ze Jeśli chce np. napisać newsa o Google czy o jakim
    > produkcie towarze to wtedy umieszczam ich logo obok newsa albo
    > wymieniam w treści nazwe uslugi lub marke ktorej informacja dotyczy.
    > np ze TP zostala ukarana itp.

    To znowu potrzebna Ci EWENTUALNIE zgoda właściciela praw do tego znaku, a
    nie użytkowników Twojego serwisu.

    A teraz: http://pastebin.ca/829810

    Pobieżnie to co pominąłem poprzednio:

    ad. 14: Mamy obecnie jedną ustawę o ochronie praw autorskich, więc nie ma
    co o niej pisać w liczbie mnogiej.

    ad. 25: Wskazał bym jakiś link do treści tych licencji.

    ad. 27: A co do praw osób, które wcześniej skorzystały z Waszych usług?

    ad. 33: Znowu duplikujesz 26. Połącz to.

    ad. 36: Od kiedy to reklama jest niezbędna do prowadzenia serwisu?
    Statystyki by jeszcze obleciały.

    ad. 37: Ale to nie daje Ci prawa do wysyłania jakiś reklam.

    ad. 43: Na końcu masz błąd edycyjny.