  • Data: 2003-06-22 09:51:07
    Temat: Re: Prosta sprawa prawa pracy [długie] - po polsku
    Od: "Marcin Kłos" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiej kwoty dochodzisz ?

    Bez mała 40 tys.

    > Postepowanie przygotowawcze to termin z procesu karnego.
    > Oczywiscie ze sad uzyje dokumentow ktore zlozyles do sadu rejonowego

    Być może nazywa się to postępowanie wyjaśniające, albo jakoś tak. Nie chodzi
    o dokumenty, które ja złożyłem. Tylko o te, które w międzyczasie zgromadził
    sąd rejonowy - odpowiedź od pozwanego itd. Czy sąd okręgowy nie będzie
    jeszcze raz zwracał się do pozwanego o ustsunkowanie się do pozwu?

    > Bo sady sa obciazone itd :). Jest jeszcze postepowanie nakazowe ,
    > upominawcze.

    Czym obciążone? Przecież taka sprawa to 15 minut posiedzenia wliczając w to
    wymianę uprzejmości na powitanie i pożegnanie. Jeżeli poczekam jeszcze rok to
    nie będę miał od kogo dochodzić swoich roszczeń :(

    Marcin Kłos