    From: "Starcom" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o radę - kanar oprawca
    Date: Fri, 8 Feb 2002 14:31:29 +0100

    > Legitymacja była kiedyś prawdziwa tyle tylko że miała dostawione kilka
    > pieczątek.
    Aha, no to sorry, ale myslalem ze cala byla lewa (moi kumple takie maja).
    Zdaje sie ze moga zatrzymac legitke, slyszalem tez ze moga wogole Ciebie
    zatrzymac jak nie masz dokumentow, ale ja bym tego taki pewien nie byl.
    Generalnie to predzej gosciu by odemnie przez leb dostal niz dalby sie mu
    zatrzymac. A w ogole to co policja moze zrobic ? Jak nie mam dokumentow i im
    nie podam nazwiska to sila ze mnie danych wyciagnac nie moga. Nawet gdyby to
    nie sprawdza czy sa prawdziwe jesli nie bylem notowany. I co zatrzymaja mnie
    na kilka dni w areszcie (48 h) ? Sprawy o nieposiadanie biletu mi nie
    wytocza bo za niska szkodliwosc spoleczna mojego "czynu". Nie wiem czy
    przypadkiem nie maja teraz baz danych ze zdjeciami (jesli ktos juz ma nowy
    dowod to zdjecie w kompie moga miec bo je standartowo skanuja), ale chyba
    nie bedzie im sie chcialo sprawdzac ilustam tysiecy ludzi.

    Starcom