    From: Papik <p...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura legalizuje piractwo
    Date: Sun, 20 Mar 2005 23:19:04 +0100

    Dnia Sun, 20 Mar 2005 20:30:16 +0100, yar65 napisał/napisała:
    > Sprzedający wystawił aukcję sprzedaży oryginalnej instrukcji
    > radiomagnetofonu Blaupunkt za 19,99 zł podkreślając, że jest to taka sama
    > instrukcja, jaką producent dodaje do sprzętu. Po odebraniu przeze mnie
    > przesyłki i zwróceniu mu na ten temat uwagi - przyznał, że nie posiada
    > oryginalnej instrukcji a tylko kserokopię, więc sam potwierdził, że nie miał
    > ORYGINAŁU - (to było dołączone do wniosku do prokuratury).

    hmm czy mi sie zdaje, czy chcesz wydac mase kasy na sady i mase czasu
    stracic na rozwiazanie aby wyrwac od oszusta 19.99zl ??

    Nie chce wysuwac daleko idacych (flame) wnioskow ale czy czasem nie przez
    takie dzialanie sady nie maja czasu na "wazniejsze" sprawy ? :o

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 70701