    From: p...@g...pl (Piotr Dembiński)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program komputerowy a prawo
    Date: Wed, 13 Jun 2007 16:49:21 +0200

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> writes:

    > Piotr, odpal google i nakarm go zlepkiem: prawo autorskie algorytm
    > komputerowy.

    Tak, tylko że ja swoje przekonania i interpretację obowiązujących
    przepisów buduję na wiedzy nabytej podczas studiów, a nie na tym,
    co w Google. Jeśli chodzi o Google, to sporo się teraz dyskutuje
    na temat patentowania algorytmów. Moim zdaniem wystarczy prawo
    autorskie oraz jego odpowiednia interpretacja.

    > Być może tu jest pies pogrzebany: rozumiemy pojęcie algorytmu na
    > innym poziomie abstrakcji. Ty wydajesz się w moim odczuciu rozumieć
    > algorytm jako coś wyrażone kodem. Wtedy zgoda. Z tym że obawiam się,
    > nie jest to zgodne ze słownikową definicją algorytmu.

    Twoja nie jest słownikowa, ja żadnej nie podałem.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl