  • Data: 2004-09-16 19:58:08
    Temat: Re: Problem - jak zalozyc sprawe w trybie uproszczonym?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał M wrote:
    > 1. Z pouczenia pkt. 3 ile musze dac odpisow wszytkich skladanych formularzy
    > i zalacznikow? Orginal plus 1xkopia dla pozwanego? Wystarczy ksero?

    Tak.
    W niektórych sądach mogą chcieć (nieco bezpodstawnie) aby ten drugi
    egzemplarz też był ręcznie podpisany.

    > 2. Pkt 6.1 Zadana kwota - wpisuje kwote naleznych mi odsetek, zaznaczam
    > odsetki ustawowe
    > a) w rubryce kwota lub kwoty od ktorej maja byc naliczane odsetki - wpisuje
    > to samo co wyzej
    > b) w polu "okres za ktory naleza sie odsetki" w polu "od" jaki termin
    > wpisac? termin doreczenia wezwania do zaplaty?

    tak
    Ale - dochodzisz odsetek, czy niedopłaconej kwoty głównej? Bo to co
    zapłacone mogłeś najpierw zaliczyć na odsetki.

    > Pole "do" zostawic puste?

    dnia zapłaty

    > 3. Pkt 7 - chodzi mi o zwrot wszystkich kosztow zlozenia pozwu. Jak to
    > napisac?

    najprościej - "wg norm przepisanych", zwrot wpisu dostaniesz

    > 4. Pkt 8 - Wystarczy "prosze o rozpoznanie mojej sprawy w postepowaniu
    > nakazowym"?

    A nadaje się do nakazowego (art.485 kpc)?
    Bo to co innego niż nakaz zapłaty w postepowaniu upominawczym - taki sąd
    wydaje z urzędu, choć wniosek nigdy nie zaszkodzi.
    Zresztą napisać możesz.

    KG