    From: OMSON <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo zwrotu towaru
    Date: Thu, 06 Jul 2006 10:35:03 +0200

    Michał Wilk napisał(a):

    > odpowiedniego obnizenia ceny (co nie byloby moze takie zle - np. zazadac
    > obnizenia do 100 zl). Skoro mowisz, ze sprzedawca nie ma wiecej takich

    No wiesz - dla mnie uczciwe postawienie sprawy to polowa ceny za uzywana
    rzecz - tyle jest dla mnie taka warta i gdyby zgodzil sie na taka opcje
    tenze sprzedawca, to spokojnie ow pokrowiec moglby u mnie zostac. Teraz
    natomiast meczy mnie fakt, ze dalem sie wykiwac wydajac wiecej kasy za
    uzywany pokrowiec niz normalnie kosztuje nowy w sklepie.

    > Zazdroszcze mozliwosci grania tak czesto prob:). A tak swoja droga, nie
    > mozesz w salce zostawic gitary?

    czasem zostawiam, ale w domu rowniez gram/nagrywam na kompa - a ze
    dysponuje narazie jednym instrumentem - zmuszony jestem nosic.

    LOL (niezle to zabrzmialo) ;)

    Pzdr, OMSON

    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.