    From: "Michał Wilk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo zwrotu towaru
    Date: Thu, 6 Jul 2006 10:09:22 +0200

    > Mi zalezy na zwrocie kasy

    Najpierw mozesz domagac sie naprawy albo wymiany, dopiero jak te opcje okaza
    sie niemozliwe, to mozesz odstapic od umowy (zwrot kasy), albo zadac
    odpowiedniego obnizenia ceny (co nie byloby moze takie zle - np. zazadac
    obnizenia do 100 zl). Skoro mowisz, ze sprzedawca nie ma wiecej takich
    modeli, no to oczywiscie pozostaja te dwa ostatnie uprawnienia.

    > Poza tym nie mam niczego do noszenia na gitare basowa a proby gram srednio
    > 3 razy w tygodniu - wiec nie usmiecha mi sie czekanie az mi sprowadza nowy
    > egzemplarz. :)

    Zazdroszcze mozliwosci grania tak czesto prob:). A tak swoja droga, nie
    mozesz w salce zostawic gitary?

    Pozdrawiam,
    Michal