    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo działa czy nie działa wstecz?
    Date: Thu, 11 Jan 2024 14:55:13 +0100
    <unf5sv$bsc$2$pkozar@news.chmurka.net> <unfcgv$2uehj$7@news.icm.edu.pl>
    <ung4im$tsd$1$cef@news.chmurka.net> <ungoib$367qb$2@news.icm.edu.pl>
    <ungpqv$cmm$1$nadir@news.chmurka.net> <ungr9m$1hln8$1@dont-email.me>
    <unhks1$qoc$1$nadir@news.chmurka.net> <unj6t0$1vell$1@dont-email.me>
    <unm4jb$ieq$1$nadir@news.chmurka.net> <unmglp$2ib1a$1@dont-email.me>
    <unmmv8$3ih9s$2@news.icm.edu.pl>
    <1b4suj2kdm06b$.19szb8rlqpr9j$.dlg@40tude.net>
    <unocgc$2ufnm$1@dont-email.me>
    <sdihgxnzsd1q.179ariubd88jf$.dlg@40tude.net>

    W dniu 11.01.2024 o 13:53, J.F pisze:

    > Ale nic mi nie wiadomo, aby uprawnienia były skrócone.

    No to się zapytaj starszych.
    Nie masz PJ = nie masz żadnych uprawnień!

    > No chyba, ze są powiązane z datą ważnosci dokumentu, i wystarczy
    > zgłosic sie po nowy, ale kto tego nie zrobi ... wielkim przestępcą
    > zostaje?

    Nie wystarczy. Trzeba jeszcze zanieść w zębach stówkę.

    > Ktore jak widać za pare lat będą mogli ogłosić nieważnym :-)

    No właśnie. To się nazywa kurewstwo i ładowanie obywatela w d...
    Pewien jesteś, że za kilka lat nie dodadzą, że kolejne PJ dadzą Ci po
    przejściu badań specjalistycznych (za oddzielną opłatą)?

    Oczywiście w imię bezpieczeństwa i w ogóle dla Twojego dobra!

    Mam to w dupie!

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: