  • 11. Data: 2005-08-10 18:30:28
    Temat: Re: Prawo Ruchu Drogowego - teren zabudowany
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dddg6p$svg$1@opal.futuro.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > To powód do wstydu, a nie do chełpienia się.
    Sorry, ale nie spodziewaj się, że twoje zdanie w tej materii mnie obchodzi.

    > Prawo się zmienia. Masz obowiązek przestrzegać _aktualnych_ przepisów.
    Masz trudności ze zrozumieniem tekstu czytanego?
    Nie widzisz o co prosiłem?

    > Tak idiotycznego stwierdzenia już dawno nie widziałem.
    To znowu tylko twoje nieistotne zdanie, powiem otwarcie - mam je gdzieś.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2005-08-10 18:33:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

    > Sorry, ale nie spodziewaj się, że twoje zdanie w tej materii mnie obchodzi.

    Cóż, mam tylko nadzieję, że twoje ignorowanie rzeczywistości nikogo nie
    uszkodzi - a tylko będzie cię słono kosztować.

    > Masz trudności ze zrozumieniem tekstu czytanego?
    > Nie widzisz o co prosiłem?

    To nie jest moja opinia. Obowiązują _aktualne_ przepisy. I masz
    obowiązek ich przestrzegać. Ich nieznajomość conieco może to utrudniać,
    czyż nie?

    > To znowu tylko twoje nieistotne zdanie, powiem otwarcie - mam je gdzieś.

    No to musisz to 'gdzieś' mieć nieźle rozepchane...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-08-10 18:45:48
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dddh88$td2$1@opal.futuro.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Cóż, mam tylko nadzieję, że twoje ignorowanie rzeczywistości nikogo nie
    > uszkodzi - a tylko będzie cię słono kosztować.
    Nie ignoruję rzeczywistości, tylko jej niemierzalny wycinek, którym jest
    twoja opinia. To mnie w ogóle nic nie będzie kosztować.

    > To nie jest moja opinia. Obowiązują _aktualne_ przepisy. I masz
    > obowiązek ich przestrzegać. Ich nieznajomość conieco może to utrudniać,
    > czyż nie?
    Uwaga, skup się, będę wyjaśniał powoli (jeśli trzeba dla ułatwienia
    zrozumienia mogę pisać wersalikami, dostosować styl, kerning, interlinię -
    daj znać, zrobię HTML-a) - nie pytałem o to, czy obowiązują aktualne
    przepisy, gdzyż to odkrycie jest mi znane. Nie pytałem, czy mam ich
    obowiązek przestrzegać, gdyż już o tym słyszałem z wiarygodnego źródła.
    Pytałem, czy jest przepis obligujący mnie do uaktualniania wiedzy w zakresie
    obowiązującego prawa.

    > No to musisz to 'gdzieś' mieć nieźle rozepchane...
    O, to już jakaś odpowiedź.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2005-08-10 19:00:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

    > Nie ignoruję rzeczywistości, tylko jej niemierzalny wycinek, którym jest
    > twoja opinia. To mnie w ogóle nic nie będzie kosztować.

    Do czasu, jak np. tkwiąc w przepisach sprzed kilkunastu lat otworzysz
    drzwi po zaparkowaniu i nadzieje się na nie rowerzysta.

    Osobiście byłem świadkiem, jak kierowca dostał za to mandat, mimo że
    rowerzysta te drzwi jednak ominął.

    [ciach]

> [...]
    > Pytałem, czy jest przepis obligujący mnie do uaktualniania wiedzy w zakresie

    A jak sobie wyobrażasz przestrzeganie prawa, którego nie znasz?

  • 15. Data: 2005-08-10 19:11:56
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jotte napisał(a):

    > O, ciekawe stwierdzenie. Wprawdzie prawko mam nieco krócej niż Czapla, ale
    > moja wiedza z zakresu PoRD też jest niektualna, zresztą nigdy nie była
    > zaawansowana.

    Nie chciałbym spotkać na drodze kierowcy nie znającego przepisów (w
    domyśle Ciebie)

    > Do uczestnictwa w ruchu drogowym przy użyciu określonego pojazdu uprawnia
    > posiadanie dokumentu państwowego pn. prawo jazdy o odpowiedniej
    > kwalifikacji. Znajomość kodeksu drogowego jest bez znaczenia. ;)

    uśmieszek sugeruje, że robisz sobie jaja. Mam nadzieję, że tak i
    odducham z ulgą

    MAc

  • 16. Data: 2005-08-10 19:14:11
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jotte napisał(a):

> [...]
    > Pytałem, czy jest przepis obligujący mnie do uaktualniania wiedzy w zakresie

    Ależ nie ma.
    Jest tylko ogólna zasada, że nieznajomość prawa po
    a. szkodzi :-)
    b: nie zwalnie itd...

  • 17. Data: 2005-08-10 19:29:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dddjld$2kn$2@news.onet.pl MAc
    <m...@t...poczta.onet.pl> pisze:

    > Ależ nie ma.
    > Jest tylko ogólna zasada, że nieznajomość prawa po
    > a. szkodzi :-)
    > b: nie zwalnie itd...
    Tyle to ja wiem. Przeczytaj post SQR..., sorry SQLwysyna pod który się
    podpiąłem. ;))

    Jotte

  • 18. Data: 2005-08-10 19:30:37
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dddiqu$u2i$1@opal.futuro.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Do czasu, jak np. tkwiąc w przepisach sprzed kilkunastu lat otworzysz
    > drzwi po zaparkowaniu i nadzieje się na nie rowerzysta.
    Jadący chodnikiem, przy którym zaparkowałem. Wyczuj wreszcie bluesa i
    przestań, qrdę.

    > A jak sobie wyobrażasz przestrzeganie prawa, którego nie znasz?
    A gdzie powiedziałem, że w ogóle to sobie wyobrażam lub zamierzam
    przestrzegać? ;)

    Jotte

  • 19. Data: 2005-08-10 20:26:39
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Tyle to ja wiem. Przeczytaj post SQR..., sorry SQLwysyna pod który się
    > podpiąłem. ;))

    sql nie pisał o obowiązku prawnym jeno o tym ludzkim, co to z głębi
    duszy i niechęci robienia źle sobie i innym wynika. ;-)

    Ale popyskować zawsze miło...
    :-)

    MAc

  • 20. Data: 2005-08-10 20:37:49
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dddnta$bv1$2@news.onet.pl MAc
    <m...@t...poczta.onet.pl> pisze:

    > sql nie pisał o obowiązku prawnym jeno o tym ludzkim, co to z głębi
    > duszy i niechęci robienia źle sobie i innym wynika
    Cooo??? Z głębi duszy i abominacji dla zła na pl.soc.prawo?!!
    Waść podchmielił? ;)))

    Jotte