  • Data: 2002-09-03 22:13:45
    Temat: Re: Prawa "szarego" z walce z urzedem
    Od: "LK" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3D751D76.F6353524@poczta.onet.pl...
    > LK napisa_(a):
    >
    > A może by tak zgłosić to na policję?

    Rozmawialem juz z policja, ale chyba nie zdecyduje sie
    na zaproszenie do oficjalnego zgloszenia tego wykroczenia.

    Bo jak beda prowadzic sledztwo (jesli prawie od razu nie umorza),
    to beda chodzic i rozpowiadac, kto zglosil na policje, po calej ulicy.

    Nie bylem swiadkiem stawiania tych garbow i nie znam takich
    swiadkow.
    To ze pisze, ze sasiad, to oczywiscie ulica huczy, wszyscy
    wiedza, ale swiadkow brak...

    > A co do urzędu i praw -> kodeks postępowania administracyjnego.

    Dzieki. Przeczytalem ta ustawe. Czyli mam czekac 1 miesiac, maksimum dwa
    w szczegolnie zawilej sprawie. Po 2 miesiacach na mur/beton jako strona
    musze dostac odpowiedz.
    Chyba dobrze doczytalem?