  • Data: 2006-06-21 13:04:35
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 6/21/2006 12:57 PM, Jacek wrote :
    > Witam. Jakiś czas temu napisałem i obroniłem :) pracę dyplomową inżynierską,
    > chciałbym peraz treść tej pracy zamieścic na stronie internetowej, jest w
    > niej oczywiście bardzo dużo cytatów książek, czasopism i stron internetowych.
    > Mam pytanie w związku z tym czy publikując jej treść nie naruszę praw
    > autorskich? Z odpowiedzi z góry serdecznie dziękuję.

    Zakładam, że nie podpisywałeś żadnego dokumentu przenoszącego prawa
    majątkowe (czy udzielające licencji) uczelni. Jeśli tak, to możesz
    opublikować jeśli od obrony upłynęło 6 miesięcy (podstawa: art. 15a
    ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the