  • From: "Marek" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozyczylem samochód dostałem skaskowany.
    Date: Wed, 18 May 2005 21:59:33 +0200

    oczywiscie ze masz wielkie szanse aby wygrac w sadzie!
    jest to umowa uzyczenia, twoje roszczenia przedawniaja sie po roku od
    wydania Ci uzyczonej rzeczy

    mozesz zrobic tak
    1. naprawic na swoj koszt i wyslac kobiecie wezwanie do zwrotu kosztow
    2. jesli auto jest skasowane to obliczasz jego wartosc i w tej samej formie
    wezwanie do zwrotu kosztow
    3. mozesz napisac od razu pozew do sadu, tylko musisz wycenic na wlasny
    koszt swoja strate (opinia rzeczoznawcy), bo teraz sady maja zakaz orzekania
    ponad to co wpisales w pozwie
    4. do kosztow dolicz oplate za rzeczoznawce
    5. osoba ktora brala samochod w uzyczenie, odpowiada za uszkodzenia rzeczy
    uzyczonej, wiec Twoje prawa sa mocne w tej sprawie