    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pożyczka, śmierć pożyczkobiorcy, kto spłaca?
    Date: Mon, 9 Dec 2013 21:33:49 +0100

    On 2013-12-09 21:23:19 +0100, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> said:

    > Napisz to poprawnie logicznie.

    Denat zaciągnął zobowiązanie w banku.
    Na dokumentach owego zobowiązania nie ma zgody małżonki denata (ani jej
    nazwiska).
    Małżonka denata nie wiedziała o tym zobowiązaniu, więc nie wyraziła na
    nie zgody.
    Z powody stosunków między małżonkami oraz biorąc pod uwagę stosunek
    małżonki do banków, denat nie mógł domniemywać milczącej zgody swej
    lepszej połowy na zaciągnięcie długu.

    Mam nadzieję, że rozwinąłem mój poprzedni skrót myślowy.

    --
    Bydlę