    From: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew przeciw POCZTEX-owi
    Date: Sat, 28 Dec 2002 09:10:48 +0000 (UTC)

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > Paczka do dzisiaj nie dotarla, jest 20 XII, byla wyslana 9 XII.
    > Przestrzegam wszystkich przed POCZTEX-em !!!

    Po prostu miałeś pecha. Przesyłki giną w każdej firmie, która zajmuje się
    ich przewozem. I chyba bardzo rzadko zdarza się, by było to wynikiem
    jakiegoś celowego działania (nieuczciwi pracownicy itp.).
    Przy bardzo dużej liczbie przewożonych przez firmy przesyłek, mylne
    skierowanie przesyłki jest rzeczą, która się zdarza. Nie da się tego
    weliminować całkowicie.
    Mam nadzieję, że przesyłka w końcu dojdzie do adresata, a Ty uzyskasz
    stosowne odszkodowanie za opóźnienie.
    Przykład z trochę innej dziedziny: każdy kto korzysta z usług linii
    lotniczych wie, jak skrupulatne procedury stosuje się przy przewozie bagażu
    (umieszcza się np. różne kody kreskowe, mające na celu umożliwienie
    zautomatyzwoania procedur i wyeliminowanie błędnych skierowań). Mimo to
    bardzo często zdarza się, iż nasz bagaż zamiast przylecieć naszym samolotem
    do Nowego Jorku, dotarł akurat do Paryża...

    Jarosław Łysio