eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-18 10:27:29
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie o kradzież.

    od strony molranej jest kradzieza a tu masa osob probuje wmowic
    wszystkim ze nie jest, i szczerze watpie by procz Arka ktorys
    mowil to dlatego ze jego zdaniem nie ma odpowiedniego przepisu (a moim
    zdaniem jest).

    To co Jotte pisze to rzezcywsice czesto przez niego
    powielnay belkot (i jeszcze przy tym probuje sie wywyzszyc, jakby odkryl
    ameryke) , juz dawno zostalo napsiane na grupie ze od strony technicznej
    ta 'kradziez' wyglada zupelnie inaczej, nie zmienia to faktu ze sie
    korzysta z cudzej pracy nie placac za te usluge wiec pozbawai sie
    relaneych zyskow autora softu. (zanzaczam poraz kolejny uzywajac tego
    progrmu nie uzywajac alternatywy)

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie